سر زندگی و نشاط

جدیدترین فتاوای عجیب وهابیت؛
 
شنیدن صدای موسیقی، وضو را باطل می کند!
هر روز فتاوای جدید و در عین حال عجیب و غریبی از علمای وهابی منتشر می شود که اسباب خنده و مضحکه مسلمین را فراهم آورده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، دامنه فتاواي غير اسلامي اين فرقه آن قدر گسترده شده  كه در اين جا تنها به بخشي از جديدترين فتاواي اين فرقه ضاله اشاره می گردد؛ 

شنیدن صدای موسیقی عروسی وضو را باطل می کند!

شیخ آل الشیخ: شنیدن صدای کمانچه و عود و گیتار که از مزامیر شیطان است، وضو را باطل می کند و اگر در مراسم عروسی طبل که صدایش شبییه دف باشد از فاصله پنجاه متری شنیده شود دیگر لازم نیست وضو گرفته شود.

خواب دیدن جماع، منجر به باردار شدن زن می شود!

شیخ عثمین در پاسخ به استفتای دختری که خواب دیده که جوانی او را در آغوش گرفته و به او لبخند زده آیا این مساله کفاره دارد یا خیر، چنین پاسخ داده است:

آن کسی که تو را در خواب در آغوش گرفته بود ،شیطان بود لذا برای اینکه دوباره شیطان در آغوشت نگیرد و کار به بوسه و.. نرسد، واجب است که اصلاً نخوابی. زیرا من از بزرگانمان شنیده ام که زنا کردن در خواب ممکن است منجر به باردار شدن زن بشود ، البته اگر خوابش عمیق باشد.

نشستن زن با لباس خانه مقابل تلویزیون حرام است!

شیخ فالح حربی: حرام است که زن با لباس خانه مقابل تلویزیون بنشیند زیرا گوینده تلویزیون می تواند آن زن را ببنید.به خاطر همین زن باید با زاویه 45 در جه مقابل تلویزیون بنشیند تا هیچ مردی نتواند آن را ببیند. البته بهتر است یک تلویزیون بدون تصویر بخرد تا به شرک و کفر کشیده نشود!!

منبع:qomefarda.ir



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ سه شنبه 26 آذر 1392برچسب:, توسط سید امیر